O projektu

Marketingový deník je především blog, kde budu sdílet své zkušenosti v reálném čase.

Půjde o stručné články, které jdou přímo k věci – bez zbytečné omáčky a složitých pouček. Nechci znehodnocovat ani bagatelizovat marketingové principy či definice, ale ukázat, že začínající projekt nepotřebuje složité strategie. Mnohem důležitější je strategické řízení a především zdravý rozum.

Postupně se budou koncepce i marketingové kroky rozvíjet, ale vždy v rozumné a realistické míře. 

Články budu sdílet na Facebooku a k lidem je dostávat placenou propagací.

O Autorovi

Pod rukama mi prošlo už bezmála 300 projektů​

Můj koráb marketingem proplouvá již 12 let. Pořád neumím vše, ale klientům jsem již pár milionů vydělal.

Nejvíce mě vystihuje má nejsilnější stránka, a tou je přesah do mnoha oblastí marketingu (nejen toho ON-line) a řízení firem. Kromě toho sledují trendy na trhu a kde to jde, tak na ně reaguji.

Nejsem člověk, který aplikuje vše a všude, protože má práce stratéga není (ani nikdy nebyla) ani tak o strategii, ale o strategickém řízení a usměrňování priorit mnoha mých klientů aktuálních, minulých i budoucích.

Jsem totiž přesvědčen, že marketing není jen o znalostech (ač jsou opravdu třeba v dnešní informační době), ale o správném úsudku a pohledu na konkrétní situaci, cílovou skupinu/y a cílový trh/y.

A také o troše zdravého rozumu. 🙂 Ten můj vám bude k dispozici, když budete chtít.

Jakub Jonáš, marketingový deník

Jakub Jonáš

Jsem marketingový stratég, který nedělá strategie!