Přeskočit na obsah
Neděle, 16 listopadu, 2025
Nejnovější články:
  • Kurzy vs. reklama: Co vám skutečně pomůže rozjet podnikání?
  • Uživatelské návyky a jejich projev v marketingovém rozhodování
  • Přehled ChatGPT modelů dle úkonů – září 2025
  • Základní přehled ChatGPT modelů – září 2025
  • Kdy (ne)zasahovat do PPC kampaní? Robot rozhoduje první
Marketingový deník logo
  • Články
  • O projektu
  • Ke stažení
    • Základní přehled ChatGPT modelů 2025
    • Přehled ChatGPT modelů dle úkonů – 2025
    • Checklist: Jak připravit ideální zadání pro GPT-4o
    • Vzorová struktura SEO-ready článku
  • Komunita
  • Kontakt
Marketingový deník logo
  • Články
  • O projektu
  • Ke stažení
    • Základní přehled ChatGPT modelů 2025
    • Přehled ChatGPT modelů dle úkonů – 2025
    • Checklist: Jak připravit ideální zadání pro GPT-4o
    • Vzorová struktura SEO-ready článku
  • Komunita
  • Kontakt
Online marketing z praxe
21/10/2025 Jakub Jonáš

Kurzy vs. reklama: Co vám skutečně pomůže rozjet podnikání?

Byly ty kurzy vůbec k něčemu? A proč 5 000 Kč na reklamu může změnit vaši podnikatelskou budoucnost Možná stále

Read More
Náhledový obrázek pro článek uživatelské návyky vs. výkon v marketingu
Online marketing z praxe
05/10/2025 Jakub Jonáš

Uživatelské návyky a jejich projev v marketingovém rozhodování

Zdá se to jako neuvěřitelné, ale stále je mnoho podnikatelů, kteří mají pocit, že jim bude fungovat vše, co doporučuje

Read More
Jde náhledový obrázek pro článek na téma Použití AI modelů dle úkonů.
Využití AI v marketingu
07/09/2025 Jakub Jonáš

Přehled ChatGPT modelů dle úkonů – září 2025

Jaký model použít na konkrétní typ práce? Tady najdete jasné a stručné doporučení včetně důvodů a poznámek k výkonu modelů

Read More
Jde o náhledový obrázek pro blog a ukazuje loď s textem základního přehledu AI modelů.
Využití AI v marketingu
07/09/2025 Jakub Jonáš

Základní přehled ChatGPT modelů – září 2025

Tento přehled slouží jako praktická orientace pro jednotlivce i firmy. Obsahuje základní informace o dostupnosti, schopnostech a vhodnosti jednotlivých modelů

Read More
Náhledový obrázek pro článek k tématu příliš častých změn v kampaních a jejich spolehlivé zabití výkonu.
Marketing v souvislostech
30/08/2025 Jakub Jonáš

Kdy (ne)zasahovat do PPC kampaní? Robot rozhoduje první

PPC kampaně nejsou sprintem, ale trpělivou plavbou, kterou vede algoritmus. V článku se podíváme, proč příliš časté zásahy do kampaní

Read More
Náhledový obrázek k článku na téma Příliš častých slev.
Online marketing z praxe
20/08/2025 Jakub Jonáš

Příliš časté slevy v kampaních: Pomocník nebo past?

Slevy bývají silným tahounem prodejů. Supermarkety by bez nich téměř nefungovaly, ale i tam jsou ale slevové akce pečlivě promyšlené.

Read More
Náhledový obrázek pro blog Marketingový deník o tom, jak nepřestřelit ceny
Marketing v souvislostech
03/08/2025 Jakub Jonáš

Cenotvorba vzhledem k vašemu trhu

Cena produktů či služeb bývá často ožehavým tématem. A přitom bývá zároveň velmi podceňovaná.Na první pohled se to může zdát

Read More
Náhledový obrázek ke článku, který popisuje snahu o načasování trhu v marketingu.
Marketing v souvislostech
16/07/2025 Jakub Jonáš

(Ne)načasování trhu v marketingu

V investicích se často mluví o tzv. načasování trhu. Tedy o snaze předpovědět jeho vývoj a vhodně nakoupit či prodat.

Read More
Náhledový obrázek na blog, který popisuje, že kvalita v PPC reklamě nerozhoduje.
Online marketing z praxe
05/07/2025 Jakub Jonáš

Jak Google apod (ne)řeší při reklamě kvalitu produktu či služby

Myslíte si, že kvalitní produkt stačí k úspěchu v online reklamě? Bohužel, realita PPC kampaní je trochu jiná. Algoritmy neřeší

Read More
Náhledový obrázek na téma PNO vs. dostatečná cílová skupina.
Online marketing z praxe
30/06/2025 Jakub Jonáš

PNO vs. dostatečná cílová skupina

PNO, neboli „Podíl nákladů na obratu“, je technika, která se používá pro řízení marketingu zaměřeného výhradně na výkon. Prakticky řečeno,

Read More
  • ← Předchozí

Facebook skupina pro příznivce Marketingu s rozumem!

Facebook skupina Marketing a Podnikání s rozumem

Nejnovější články

Kurzy vs. reklama: Co vám skutečně pomůže rozjet podnikání?
Online marketing z praxe

Kurzy vs. reklama: Co vám skutečně pomůže rozjet podnikání?

21/10/2025 Jakub Jonáš

Byly ty kurzy vůbec k něčemu? A proč 5 000 Kč na reklamu může změnit vaši podnikatelskou budoucnost Možná stále

Náhledový obrázek pro článek uživatelské návyky vs. výkon v marketingu
Online marketing z praxe

Uživatelské návyky a jejich projev v marketingovém rozhodování

05/10/2025 Jakub Jonáš
Jde náhledový obrázek pro článek na téma Použití AI modelů dle úkonů.
Využití AI v marketingu

Přehled ChatGPT modelů dle úkonů – září 2025

07/09/2025 Jakub Jonáš
Jde o náhledový obrázek pro blog a ukazuje loď s textem základního přehledu AI modelů.
Využití AI v marketingu

Základní přehled ChatGPT modelů – září 2025

07/09/2025 Jakub Jonáš

Autorská práva, šíření obsahu

Články nejsou generovány umělou inteligencí.

Obsah webu je chráněn autorskými právy. Šíření obsahu je povoleno, ale pouze s odkazem na web marketingovydenik.cz.

Vybrané kategorie

  • Marketing v souvislostech
  • Online marketing z praxe
  • Využití AI v marketingu

Rychlé odkazy

  • Zásady o ochraně osobních údajů
  • Cookies na webu
  • Newsletter
  • Kontakt

Aktuální služby

Aktuální době nabízím pouze konzultace v oblasti marketingu a tématech o kterých píšu. V případě zájmu o konzultaci mě kontaktujte.

Kontaktní údaje

Telefon: +420 603 922 253
Email: info@marketingovydenik.cz
Web Development4Project s.r.o.

Copyright © 2025 Marketingový deník. Powered by ColorMag and WordPress.