Využití AI v marketingu (šestý díl)
AI je a bude všude kolem nás
Umělá inteligence (AI) je jedno z nejdiskutovanějších témat současnosti. Její aplikace sahají od tvorby aplikací přes generování textů, pomoc s weby, až po tvorbu obrázků a videí a to je jen začátek.
Osobně jsem přesvědčen, že vše má svou správnou míru, a to platí dvojnásob pro využití AI v marketingu i běžném životě. AI by měla sloužit jako pomocník, nikoli jako náhrada lidské práce, aby nás nepřipravila o naše cenné dovednosti a zdravý úsudek.
Jak využívám AI já?
- Korektury textů: Aby byly moje texty gramaticky správné a stylisticky poutavější
- Rešerše trhu: Získávání informací k specifickým tématům.
- Analýza firem: Sledování aktivit konkurence na internetu.
- Optimalizace dokumentů: Vylepšování tabulek a jiných dokumentů.
- Grafické práce: Výběr barevných kombinací a grafických prvků.
- Překlady: Pomoc s jazyky, které sám neovládám.
- Technické konzultace: Řešení problémů na webech, které sám nedám.
- Deep Talks: Občasné filozofické debaty o směřování naší společnosti.
Takto využití AI rozšiřuje moje schopnosti a umožňuje mi soustředit se na to, co je opravdu důležité –zachování zdravého rozumu a rozvíjení kritického myšlení.
Zde jsem nechal Galeonem vytvořit základní přehled modelů ChatGPT a k čemu jsou vhodné.
Počítejte však s tím, že tam mohou být ještě informace nepřesné nebo v aktuální době mohou být již dostupné modely další. Je to spíše pro ukázku, ať máte přehled.
Jak využíváte AI vy?
Je to na každém z vás, jak se rozhodnete AI využívat. Pokud máte zkušenosti, které byste chtěli sdílet, napište mi do komentářů. Možná vás inspirovalo něco z mého příkladu, nebo máte úplně jiný přístup, jak AI začleňujete do své práce nebo osobního života. Přidejte se k diskusi pod tímto článkem.
Chcete se dozvědět více nebo se zapojit do podobných debat častěji? Připojte se k naší skupině na Facebooku, kde pravidelně probírame různé aspekty využití AI v podnikání a mimo něj.