Přeskočit na obsah
Pátek, 26 prosince, 2025
Nejnovější články:
  • Vývoj SEO pro rok 2026: Má stále smysl v éře AI?
  • Přehled ChatGPT modelů dle úkonů – prosinec 2025
  • Kurzy vs. reklama: Co vám skutečně pomůže rozjet podnikání?
  • Uživatelské návyky a jejich projev v marketingovém rozhodování
  • Přehled ChatGPT modelů dle úkonů – září 2025
Marketingový deník logo
  • Články
  • O projektu
  • Komunita
  • Kontakt
Marketingový deník logo
  • Články
  • O projektu
  • Komunita
  • Kontakt
Náhledový obrázek pro blog Marketingový deník k tématu, AI a SEO v roce 2026. Rozebírám otázku, zda má SEO stále smysl.
SEOVyužití AI v marketingu
23/12/2025 Jakub Jonáš

Vývoj SEO pro rok 2026: Má stále smysl v éře AI?

V tomto článku se zaměřím na vývoj SEO pro rok 2026, kdy se zdá, že ve vyhledávání i marketingu bude

Read More
Náhledový obrázek pro blog Marketingový deník k tématu, přehled ai modelů dle použití.
Využití AI v marketingu
08/12/2025 Jakub Jonáš

Přehled ChatGPT modelů dle úkonů – prosinec 2025

1) Jazykové „hlavní“ modely pro text a běžný ChatGPT Přehled modelů dle úkonů k prosinci 2025. 2) SEO články ✅

Read More
Náhledový obrázek pro blog Marketingový deník k tématu, zda je lepší investovat do kurzu nebo reklamy.
Online marketing z praxe
21/10/2025 Jakub Jonáš

Kurzy vs. reklama: Co vám skutečně pomůže rozjet podnikání?

Byly ty kurzy vůbec k něčemu? A proč 5 000 Kč na reklamu může změnit vaši podnikatelskou budoucnost Možná stále

Read More
Náhledový obrázek pro blog Marketingový deník k tématu, jak je důležité brát v poraz návyky uživatelů při marketingovém rozhodování.
Online marketing z praxe
05/10/2025 Jakub Jonáš

Uživatelské návyky a jejich projev v marketingovém rozhodování

Zdá se to jako neuvěřitelné, ale stále je mnoho podnikatelů, kteří mají pocit, že jim bude fungovat vše, co doporučuje

Read More
Náhledový obrázek pro blog Marketingový deník k tématu, přehled ai modelů dle použití.
Využití AI v marketingu
07/09/2025 Jakub Jonáš

Přehled ChatGPT modelů dle úkonů – září 2025

Jaký model použít na konkrétní typ práce? Tady najdete jasné a stručné doporučení včetně důvodů a poznámek k výkonu modelů

Read More
Náhledový obrázek pro blog Marketingový deník k tématu, přehled ai modelů.
Využití AI v marketingu
07/09/2025 Jakub Jonáš

Základní přehled ChatGPT modelů – září 2025

Tento přehled slouží jako praktická orientace pro jednotlivce i firmy. Obsahuje základní informace o dostupnosti, schopnostech a vhodnosti jednotlivých modelů

Read More
Náhledový obrázek pro blog Marketingový deník k tématu, kdy nezasahovat do PPC. Důraz je kladen na to, že to, jak reklama pojede / nepojede rozhoduje v první řadě robot.
Marketing v souvislostech
30/08/2025 Jakub Jonáš

Kdy (ne)zasahovat do PPC kampaní? Robot rozhoduje první

PPC kampaně nejsou sprintem, ale trpělivou plavbou, kterou vede algoritmus. V článku se podíváme, proč příliš časté zásahy do kampaní

Read More
Náhledový obrázek pro blog Marketingový deník k tématu, kdy je vhodné dávat slevy a kdy naopak vůbec a jak tam najít správný poměr.
Online marketing z praxeVybrané
20/08/2025 Jakub Jonáš

Příliš časté slevy v kampaních: Pomocník nebo past?

Slevy bývají silným tahounem prodejů. Supermarkety by bez nich téměř nefungovaly, ale i tam jsou ale slevové akce pečlivě promyšlené.

Read More
Náhledový obrázek pro blog Marketingový deník k tématu, cenotvorby vzhledem k trhu na kterém firma působí, hodně mluvím o tom, že ceny jsou nastaveny mimo tržní i uživatelskou realitu.
Marketing v souvislostechVybrané
03/08/2025 Jakub Jonáš

Cenotvorba vzhledem k vašemu trhu

Cena produktů či služeb bývá často ožehavým tématem. A přitom bývá zároveň velmi podceňovaná.Na první pohled se to může zdát

Read More
Náhledový obrázek pro blog Marketingový deník k tématu, načasování trhu. Hodně mluvím o tom, že opravdu není vhodné vyhodnocovat marketing (např. meziročně) po dnech..
Marketing v souvislostech
16/07/2025 Jakub Jonáš

(Ne)načasování trhu v marketingu

V investicích se často mluví o tzv. načasování trhu. Tedy o snaze předpovědět jeho vývoj a vhodně nakoupit či prodat.

Read More
  • ← Předchozí

Facebook skupina pro příznivce Marketingu s rozumem!

Facebook skupina Marketing a Podnikání s rozumem

Nejnovější články

Náhledový obrázek pro blog Marketingový deník k tématu, AI a SEO v roce 2026. Rozebírám otázku, zda má SEO stále smysl.
SEOVyužití AI v marketingu

Vývoj SEO pro rok 2026: Má stále smysl v éře AI?

23/12/2025 Jakub Jonáš

V tomto článku se zaměřím na vývoj SEO pro rok 2026, kdy se zdá, že ve vyhledávání i marketingu bude

Náhledový obrázek pro blog Marketingový deník k tématu, přehled ai modelů dle použití.
Využití AI v marketingu

Přehled ChatGPT modelů dle úkonů – prosinec 2025

08/12/2025 Jakub Jonáš
Náhledový obrázek pro blog Marketingový deník k tématu, zda je lepší investovat do kurzu nebo reklamy.
Online marketing z praxe

Kurzy vs. reklama: Co vám skutečně pomůže rozjet podnikání?

21/10/2025 Jakub Jonáš
Náhledový obrázek pro blog Marketingový deník k tématu, jak je důležité brát v poraz návyky uživatelů při marketingovém rozhodování.
Online marketing z praxe

Uživatelské návyky a jejich projev v marketingovém rozhodování

05/10/2025 Jakub Jonáš

Autorská práva, šíření obsahu

Obsah webu je chráněn autorskými právy. Šíření obsahu je povoleno, ale pouze s odkazem na web marketingovydenik.cz.

Vybrané kategorie

  • Marketing v souvislostech
  • Online marketing z praxe
  • Využití AI v marketingu

Rychlé odkazy

  • Zásady o ochraně osobních údajů
  • Cookies na webu
  • Newsletter
  • Kontakt

Aktuální služby

Aktuální době nabízím pouze konzultace v oblasti marketingu a tématech o kterých píšu. V případě zájmu o konzultaci mě kontaktujte.

Kontaktní údaje

Telefon: +420 603 922 253
Email: info@marketingovydenik.cz
Web Development4Project s.r.o.

Copyright © 2025 Marketingový deník. Powered by ColorMag and WordPress.