Přeskočit na obsah
Pátek, 26 prosince, 2025
Nejnovější články:
  • Vývoj SEO pro rok 2026: Má stále smysl v éře AI?
  • Přehled ChatGPT modelů dle úkonů – prosinec 2025
  • Kurzy vs. reklama: Co vám skutečně pomůže rozjet podnikání?
  • Uživatelské návyky a jejich projev v marketingovém rozhodování
  • Přehled ChatGPT modelů dle úkonů – září 2025
Marketingový deník logo
  • Články
  • O projektu
  • Komunita
  • Kontakt
Marketingový deník logo
  • Články
  • O projektu
  • Komunita
  • Kontakt
Náhledový obrázek pro blog Marketingový deník k tématu, jak v ppc reklamě nerozhoduje kvalita. Poukazuji na nejčastější chybě v PPC reklamě.
Online marketing z praxeVybrané
05/07/2025 Jakub Jonáš

Jak Google apod (ne)řeší při reklamě kvalitu produktu či služby

Myslíte si, že kvalitní produkt stačí k úspěchu v online reklamě? Bohužel, realita PPC kampaní je trochu jiná. Algoritmy neřeší

Read More
Náhledový obrázek pro blog Marketingový deník k tématu, PNO vs. dostatečná cílovka. Mluvím o jedné z největších chyb v PPC reklamě.
Online marketing z praxeVybrané
30/06/2025 Jakub Jonáš

PNO vs. dostatečná cílová skupina

PNO, neboli „Podíl nákladů na obratu“, je technika, která se používá pro řízení marketingu zaměřeného výhradně na výkon. Prakticky řečeno,

Read More
Náhledový obrázek pro blog Marketingový deník k tématu, okurkové sezony v marketingu a jak s ní naložit.
Online marketing z praxe
11/06/2025 Jakub Jonáš

Okurka a jak sní naložit (v marketingu)

Kromě té na zahradě čeká většinu projektů také okurková sezóna v marketingu. Kdo by taky seděl u počítače či mobilu,

Read More
Náhledový obrázek pro blog Marketingový deník k tématu, hodně produktů do propagace a malý rozpočet k tomu. Poukazuji na tento zjevný paradox a často chybu firem.
Online marketing z praxeVybrané
08/06/2025 Jakub Jonáš

Hodně produktů vs. malý rozpočet

Máte dostatečný rozpočet v reklamě na všechny vaše produkty/služby? Tento článek je určen firmám, které již aktivně inzerují, především v

Read More
Náhledový obrázek pro blog Marketingový deník k tématu, proč má v marketingu stále své místo marketingový mix a kdy o marketingová mix jde a kdy nikoliv.
Marketing v souvislostech
21/05/2025 Jakub Jonáš

Proč má marketingový mix stále své místo

Pojem marketingový mix může na první pohled působit jako přežitek. Zvlášť v době, kdy se na nás ze všech stran

Read More
Náhledový obrázek pro blog Marketingový deník k tématu, když se reklama tváří, že nefunguje a je to způsobeno jen tím, že se měří špatně nebo vůbec. Jde o další častou chybu menších firem.
Marketing v souvislostechVybrané
20/05/2025 Jakub Jonáš

Ztraceni v číslech: Když se reklama tváří, že nefunguje

Možná jste si už několikrát řekli: „Reklama mi nefunguje.“A víte co? Z části máte pravdu. Ale ne tak, jak si

Read More
Náhledový obrázek pro blog Marketingový deník k tématu, jakou roli hrají v marketingu podprahové mechanismy, a proč lidi jsou ochotni bezmyšlenkovitě nakupovat.
Marketing v souvislostechVybrané
19/05/2025 Jakub Jonáš

Podprahové spouštěcí mechanismy v marketingu

…aneb proč lidé někdy nakupují i bez „důvodu“ V marketingu se často mluví o správném cílení, chytlavé kreativitě nebo síle

Read More
Náhledový obrázek pro blog Marketingový deník k tématu, jak v praxi funguje psychologie marketingu, včetně ukázky konkrétního příkladu.
Marketing v souvislostechVybrané
18/05/2025 Jakub Jonáš

Psychologie slev: Kdy sleva opravdu funguje?

Dva scénáře, jeden gril a rozdíl v hlavě Zkuste si představit následující situace. Odpovězte si vždy sami pro sebe dřív,

Read More
  • Další →

Facebook skupina pro příznivce Marketingu s rozumem!

Facebook skupina Marketing a Podnikání s rozumem

Nejnovější články

Náhledový obrázek pro blog Marketingový deník k tématu, AI a SEO v roce 2026. Rozebírám otázku, zda má SEO stále smysl.
SEOVyužití AI v marketingu

Vývoj SEO pro rok 2026: Má stále smysl v éře AI?

23/12/2025 Jakub Jonáš

V tomto článku se zaměřím na vývoj SEO pro rok 2026, kdy se zdá, že ve vyhledávání i marketingu bude

Náhledový obrázek pro blog Marketingový deník k tématu, přehled ai modelů dle použití.
Využití AI v marketingu

Přehled ChatGPT modelů dle úkonů – prosinec 2025

08/12/2025 Jakub Jonáš
Náhledový obrázek pro blog Marketingový deník k tématu, zda je lepší investovat do kurzu nebo reklamy.
Online marketing z praxe

Kurzy vs. reklama: Co vám skutečně pomůže rozjet podnikání?

21/10/2025 Jakub Jonáš
Náhledový obrázek pro blog Marketingový deník k tématu, jak je důležité brát v poraz návyky uživatelů při marketingovém rozhodování.
Online marketing z praxe

Uživatelské návyky a jejich projev v marketingovém rozhodování

05/10/2025 Jakub Jonáš

Autorská práva, šíření obsahu

Obsah webu je chráněn autorskými právy. Šíření obsahu je povoleno, ale pouze s odkazem na web marketingovydenik.cz.

Vybrané kategorie

  • Marketing v souvislostech
  • Online marketing z praxe
  • Využití AI v marketingu

Rychlé odkazy

  • Zásady o ochraně osobních údajů
  • Cookies na webu
  • Newsletter
  • Kontakt

Aktuální služby

Aktuální době nabízím pouze konzultace v oblasti marketingu a tématech o kterých píšu. V případě zájmu o konzultaci mě kontaktujte.

Kontaktní údaje

Telefon: +420 603 922 253
Email: info@marketingovydenik.cz
Web Development4Project s.r.o.

Copyright © 2025 Marketingový deník. Powered by ColorMag and WordPress.