3. díl, Co a jak chci dosáhnout, Marketingový deník

Co a jak chci dosáhnout – cíl (třetí díl)

Startovní stav projektu jsem krátce sepsal v tomto článku, abych měl jasno, kde aktuálně kotvíme. Ovšem kromě tohoto vědomí je důležité také vědět, jaké budou přesné souřadnice našeho kurzu a jak se budou v čase měnit. Jinými slovy – pobavíme se o očekáváních od projektu a o tom, jak ho budu chtít naplňovat. Můžete to nazvat cílem nebo plánem, jak uznáte za vhodné. Za mě je však cíl až dalším krokem po validaci potenciálu projektu.

Takže k věci. Mé očekávání od projektu není jen o dosažení zisku – zatím se bavím o počtu kontaktů v databázích, velikosti komunit na Facebookové stránce, počtu členů ve Facebookové skupině pro začínající podnikatele či počtu čtenářů Marketingového deníku.

Vývoj budu sledovat kvartálně a jakýkoliv nárůst bude vítán. Jakmile budeme mít za sebou první kvartál aktivního chodu (tedy první data), ověřím potenciál projektu a stanovím podrobnější očekávání, která už budu moci s klidným vědomím nazvat cílem. 🙂

Pokud se ukáže, že projekt má potenciál a kontakty se získávají, mohu se pustit i do strategického řízení, jak situaci podpořit a maximálně využít. O tom ale až později! 🙂

Poznámka autora:
Budujete také začínající projekt? Pokud ano, můžeme spolu probrat vaši koncepci či očekávání a zdarma vám poskytnu zpětnou vazbu. V případě zájmu využijte jeden z kontaktů uvedených na webu.


Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přesunout se na začátek