Můj koráb marketingem proplouvá již 12 let. Pořád neumím vše, ale klientům jsem již pár milionů vydělal.
Nejvíce mě vystihuje má nejsilnější stránka, a tou je přesah do mnoha oblastí marketingu (nejen toho ON-line) a řízení firem. Kromě toho sledují trendy na trhu a kde to jde, tak na ně reaguji.
Nejsem člověk, který aplikuje vše a všude, protože má práce stratéga není (ani nikdy nebyla) ani tak o strategii, ale o strategickém řízení a usměrňování priorit mnoha mých klientů aktuálních, minulých i budoucích.
Jsem totiž přesvědčen, že marketing není jen o znalostech (ač jsou opravdu třeba v dnešní informační době), ale o správném úsudku a pohledu na konkrétní situaci, cílovou skupinu/y a cílový trh/y.
A také o troše zdravého rozumu. 🙂 Ten můj vám bude k dispozici, když budete chtít.

Jakub Jonáš