2. díl, startovní stav projektu, Marketingový deník

Startovní stav projektu (druhý díl)

Rád srovnávám stav projektu v marketingu před a po aktivním nasazení. Proto jsem se rozhodl odhalit startovní stav projektu Marketingový deník.

Vezměme to stručně, výstižně a číselně:

  • 0 aktivních kontaktů v databázi projektu
  • 0 odběratelů na Facebookové stránce
  • 0 členů ve Facebook skupině pro začínající podnikatele
  • 0 návštěvnosti webu
  • 1 člověk v týmu (já)
  • 1 AI pomocník na korektury a základní analýzy

Marketingový rozpočet bude pro začátek jen pár tisíc korun, které investuji z vlastních prostředků. Chci projekt opravdu zkusit rozjet prakticky od nuly – s využitím mých rozsáhlých marketingových znalostí. Jsem zároveň zvědav, kam nás tato cesta zavede.

Tento stav budu kvartálně sledovat pro získání všeobecného přehledu a jednou za rok provedu rozsáhlejší vyhodnocení, na jehož základě stanovím trend růstu projektu a jeho potenciál.

Důležité je zmínit, že jde o vedlejší projekt, kterému se budu věnovat pouze ve volném čase mezi rodinou, prací a rekonstrukčními pracemi na domě.

A nyní, když je kurz nastaven, těším se, až spolu vyplujeme k novým obzorům – o dalším vývoji se dozvíte v příštím článku.

P.S. Jste v podobné fázi jako já? Přijdete se do naší FB skupiny a posouvejte projekt s dalšími začínajícími podnikateli.


Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přesunout se na začátek