Obrázek zobrazuje loď marketingového deníku s popisem tématu okurkové sezóny v marketingu.

Okurka a jak sní naložit (v marketingu)


Kromě té na zahradě čeká většinu projektů také okurková sezóna v marketingu. Kdo by taky seděl u počítače či mobilu, když může být někde u vody…


Co s tím?

Na začátek je dobré vědět, že kampaně není ideální stopnout úplně. Už jen kvůli udržení pozic (např. u brandových dotazů). Snížení budgetu je v pohodě, ale rozumně. 🎯


Co dál?

  • Rozpočty má smysl přelévat do kampaní a kanálů s jasně měřitelnými výsledky, protože investice pak dává větší smysl. A červen je skvělý měsíc, kdy s tím začít.
  • Používáte-li ROAS nebo jiné podobné formy optimalizace, může pomoci lehké rozvolnění cílů, aby algoritmy nebyly „pod tlakem“ v méně aktivním období.
  • Celé léto je zároveň ideální dobou na přípravu vánočních kampaní, protože tady bude dřív, než čekáte!
  • Zkuste také upravit komunikaci podle sezóny – množství výstupů, styl nebo zacílení. Letní mood je jiný než ten předvánoční.

👉 No a hlavně… užijte si dovolenou, protože konec roku bývá marketingově náročný a energeticky drahý. Není ostuda si dobít baterky. 🙂

Ať vaše okurky (i ty marketingové) nesou co nejvíc!

Jak s okurkami pracujete vy? 👇

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přesunout se na začátek